برگزاری محفل افتتاحیهٔ برنامه‌ی آموزشی افتخاری توسط شیوخ کرام به پوهنتون‌ها و موسسات تحصیلات عالی

ghru_admin
شنبه ۱۴۰۲/۶/۱۸ - ۲۲:۵۷
Image

برگزاری محفل افتتاحیهٔ برنامه‌ی آموزشی افتخاری توسط شیوخ کرام به پوهنتون‌ها و موسسات تحصیلات عالی
مورخ ۱۴۰۲/۶/۱۸ 

محفل افتتاحیهٔ برمانه‌ی آموزشی افتخاری توسط شیوخ کرام به پوهنتون‌ها و موسسات تحصیلات عالی به موسسه تحصیلات عالی غور برگزار گردید. 

این برنامهٔ درسی و آموزشی با ابتکار امارت اسلامی افغانستان جهت بالابردن توانای و ظرفیت دانشجویان و محصلین در راستای علوم دینی در کنار علوم عصری می‌باشد. 

در این برنامه‌‌ی آموزشی سعی و کوشش می‌شود تا از شیوخ و علماء کرام که در علوم اسلامی تحصیل نموده و تخصص دارند به خاطر تدریس و آموزش به محصلین و دانشجویان انتخاب و پروسه‌ی تدریس را به آن‌ها به گونه‌ی صحی و درست به پیش ببرند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۲:۳
Background image

مناسبت افتتاح کورس آموزشی زبان های ملی و بین المللی در سالون کنفرانس های موسسه تحصیلات عالی غور

قبل از ظهر امروز محفل شکوهمندی بمناسبت افتتاح کورس آموزشی زبان‌های ملی و بین‌المللی در سالون کنفرانس‌ های مؤسسه تحصیلات عالی غور، با حضورداشت شیخ عبدالعلی لبیب رئیس موسسه، معاونین امور. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۲۳:۵۵
Background image

تفاهم‌نامه همکاری بین ریاست تعلیم و تربیه مؤسسه تحصیلات عالی غور و ریاست اطلاعات و فرهنگ

تفاهم‌نامه همکاری بین ریاست تعلیم و تربیه مؤسسه تحصیلات عالی غور و ریاست اطلاعات و فرهنگ، توسط پوهنمل استاد جمعه خان پژمان رئیس پوهنځی تعلیم و تربیه  و محترم مولوی عبدالحی زعیم  رئیس. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۹
Background image

تفاهم‌نامه همکاری بین ریاست پوهنځی شرعیات مؤسسه تحصیلات عالی غور و  ریاست امر بالمعروف و نهی عن المنکر و سمع شکایات ولایت غور

تفاهم‌نامه همکاری بین ریاست پوهنځی شرعیات مؤسسه تحصیلات عالی غور و  ریاست امر بالمعروف و نهی عن المنکر و سمع شکایات ولایت غور توسط محترم مفتی شفیق احمد تیموری رئیس پوهنځی شرعیات و محترم. . .

BACK TO NEWS

User account menu