نهال‌شانی و هموارکاری اطراف موسسه تحصیلات عالی غور

ghru_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱/۱۵ - ۱:۲۹
Image

نهال‌شانی و هموارکاری اطراف موسسه تحصیلات عالی غور
 
امسال تیم رهبری موسسه تحصیلات عالی غور در آغاز سال ۱۴۰۲ه.ش زحمات و تلاش‌های چشم‌گیری را در بعد آبادی و نهال‌شانی انجام داده‌اند. 

شیخ عبدالعلی لبیب رئیس موسسه تحصیلات عالی و جمع از همکاران کادری و اداری تحصیلات عالی غور جهت سرسبزی و آبادی محیط و اطراف این نهاد آکادمیک دست به دست هم داده و کارهای موثر و عالی را به ثمر رسانیده اند.
 
ریاست موسسه تحصیلات عالی غور از همکاری اداره‌ی محلی غور و بالاخص ادارات زراعت، آبیاری و مالداری، شهرداری فیروزکوه و فواید عامه اظهار قدردانی و تشکر می‌نماید

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۹
Background image

تفاهم‌نامه همکاری بین ریاست پوهنځی شرعیات مؤسسه تحصیلات عالی غور و  ریاست امر بالمعروف و نهی عن المنکر و سمع شکایات ولایت غور

تفاهم‌نامه همکاری بین ریاست پوهنځی شرعیات مؤسسه تحصیلات عالی غور و  ریاست امر بالمعروف و نهی عن المنکر و سمع شکایات ولایت غور توسط محترم مفتی شفیق احمد تیموری رئیس پوهنځی شرعیات و محترم. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۴:۵۴
Background image

کنفرانس (علمی تحکیم اخوت اسلامی در محیط اکادمیک)

کنفرانس (علمی تحکیم اخوت اسلامی در محیط اکادمیک) با حضور معاونین امورعلمی، امور محصلان، کارمندان علمی و اداری موسسه تحصیلات عالی غور و به اشتراک جمع کثیری از محصلان، در سالون کنفرانس. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۲
Background image

آمریت تحقیق و مجله علمی مؤسسه تحصیلات عالی غور، سمینار علمی را به هدف آموزش نرم افزارspss

آمریت تحقیق و مجله علمی مؤسسه تحصیلات عالی غور، سمینار علمی را به هدف آموزش نرم افزار spss را برای اساتید و کارمندان این اداره به مدت یک روز راه اندازی نمود.
و همچنین در ادامه‌ی این. . .

BACK TO NEWS

User account menu