مساعد کتاب به موسسه تحصیلات عالی غور

ghru_admin
دوشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱ - ۴:۲۵
image

مساعد کتاب به موسسه تحصیلات عالی غور محترم استاد احمد خان کریمی، استاد متقاعد انستیتوت مسلکی زراعت و وترنری ولایت غور به تعداد 120 جلد کتاب‌، در رشته‌های مختلف زراعت را به پوهنځی زراعت موسسه تحصیلات عالی غور مساعدت نموده است. اداره‌ی تحصیلات عالی غور، از همکاری استاد به خاطر اهداء کتاب‌های درسی و ممد درسی قدردانی و تشکر نموده و از الله سبحان‌وتعالی می‌طلبد که این کمک‌ها را دست‌گیری آخرت‌شان گرداند

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۹
Background image

تفاهم‌نامه همکاری بین ریاست پوهنځی شرعیات مؤسسه تحصیلات عالی غور و  ریاست امر بالمعروف و نهی عن المنکر و سمع شکایات ولایت غور

تفاهم‌نامه همکاری بین ریاست پوهنځی شرعیات مؤسسه تحصیلات عالی غور و  ریاست امر بالمعروف و نهی عن المنکر و سمع شکایات ولایت غور توسط محترم مفتی شفیق احمد تیموری رئیس پوهنځی شرعیات و محترم. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۴:۵۴
Background image

کنفرانس (علمی تحکیم اخوت اسلامی در محیط اکادمیک)

کنفرانس (علمی تحکیم اخوت اسلامی در محیط اکادمیک) با حضور معاونین امورعلمی، امور محصلان، کارمندان علمی و اداری موسسه تحصیلات عالی غور و به اشتراک جمع کثیری از محصلان، در سالون کنفرانس. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۲
Background image

آمریت تحقیق و مجله علمی مؤسسه تحصیلات عالی غور، سمینار علمی را به هدف آموزش نرم افزارspss

آمریت تحقیق و مجله علمی مؤسسه تحصیلات عالی غور، سمینار علمی را به هدف آموزش نرم افزار spss را برای اساتید و کارمندان این اداره به مدت یک روز راه اندازی نمود.
و همچنین در ادامه‌ی این. . .

BACK TO NEWS

User account menu